Wiekość czcionki
+
Wiekość czcionki
++
Wiekość czcionki
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis
seria Oeconomica
O nas
Rada Naukowa i Redakcja
Nasi Recenzenci
Wydania
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum
Dla Autorów
English
Wydanie 287(63) 2011
Wydanie 285(62) 2011
Wydanie 288(64) 2011
Oryginalne prace twórcze
Ocena jakości kształcenia na specjalności: rachunkowość i controlling na podstawie badań
Leszek Borowiec
Abstrakt
Wymagania dotyczące prac magisterskich w Katedrze Rachunkowości Uniwersytetu Gdańskiego
Grzegorz Bucior
Abstrakt
Propozycja zastosowania niekonwencjonalnych metod nauczania rachunkowości w szkołach wyższych
Urszula Drumlak
Abstrakt
Europejskie i krajowe ramy kwalifikacji jako kolejny etap wdrażania procesu bolońskiego na przykładzie kierunku: finanse i rachunkowość
Waldemar Gos
Abstrakt
Zastosowanie punktacji ECTS podczas opracowywania programów studiów
Stanisław Hońko
Abstrakt
Wykorzystanie map myśli w dydaktyce
Magdalena Janowicz
Abstrakt
Przykład wykorzystania programu MS Excel w nauczaniu rachunkowości zarządczej
Zdzisław Kes
Abstrakt
Studia ekonomiczne w ocenie studentów i absolwentów kierunków ekonomicznych
Ilona Kędzierska
Abstrakt
Wewnętrzny system zapewnienia jakości kształcenia na uczelniach ekonomicznych w odniesieniu do europejskich standardów i polskich regulacji
Maria Kiedrowska, Elżbieta Izabela Szczepankiewicz
Abstrakt
Zmiany w nauczaniu przedmiotów: rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Robert Kowalak
Abstrakt
Wykorzystanie humoru w nauczaniu rachunkowości
Tomasz Kufel
Abstrakt
Program przedmiotu: sprawozdawczość w przedsiębiorstwie na studiach stacjonarnych I stopnia na kierunku: zarządzanie na Wydziale Ekonomicznym Zchodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Przemysław Łagodzki
Abstrakt
Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako wyzwanie edukacyjne XXI wieku
Marcin Łuszczyk
Abstrakt
Wypalenie zawodowe u nauczycieli akademickich
Iwona Majchrzak
Abstrakt
Przedmiot: zarządzanie międzynarodowe w nauczaniu menedżerów w strefie przygranicznej
Arkadiusz Malkowski, Agnieszka Malkowska
Abstrakt
Edukacja informatyczna w kształceniu ekonomistów i menedżerów w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce
Mirosława Marciniak
Abstrakt
Koncepcje nauczania na odległość i e-learningu w szkolnictwie wyższym
Henryk Marjak
Abstrakt
Wartości etyczne i zawodowe w edukacji księgowego
Bożena Nadolna
Abstrakt
Myślenie o przyszłości, zadowolenie ze zbliżającego się zakończenia studiów oraz skuteczność źródeł informacji o pracy w opinii studentów III roku studiów licencjackich na kierunku: rachunkowość i finanse na specjalności:
Marta Nowak
Abstrakt
MS Excel / VBA jako narzędzie usprawniające proces dydaktyczny w pracowni komputerowej na przykładzie zajęć z controllingu
Krzysztof Nowosielski
Abstrakt
Koszty podatkowe w nauczaniu przedmiotu: rachunek kosztów i wyników
Michał Poszwa
Abstrakt
Zasady oceny efektów kształcenia ? wybrane problemy
Marzena Rydzewska-Włodarczyk
Abstrakt
Finansowanie szkoleń z zakresu rachunkowości ze środków unijnych
Teresa Sadowska
Abstrakt
Krajowe ramy kwalifikacji w strategii rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce
Manuela Skoczek-Spychała
Abstrakt
Rola i zadania akredytacji środowiskowej jako element systemu zapewnienia jakości kształcenia na kierunkach ekonomicznych w Polsce
Manuela Skoczek-Spychała, Elżbieta Izabela Szczepankiewicz
Abstrakt
Tablica interaktywna jako narzędzie metod aktywizujących w rachunkowości
Grażyna Voss
Abstrakt
Rola uczelni wyższych prowadzących kierunek: finanse i rachunkowość w procesie certyfikacji zawodu księgowego
Ewa Walińska, Marcin Michalak
Abstrakt
Opinie studentów kierunku: ekonomia na temat idei i zasad zrównoważonego rozwoju
Wojciech Zbaraszewski
Abstrakt
Wydanie 285(62) 2011
Wydanie 288(64) 2011
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum