Wiekość czcionki
+
Wiekość czcionki
++
Wiekość czcionki
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis
seria Oeconomica
O nas
Rada Naukowa i Redakcja
Nasi Recenzenci
Wydania
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum
Dla Autorów
English
Wydanie 288(64) 2011
Wydanie 287(63) 2011
Wydanie 291(65) 2011
Oryginalne prace twórcze
Eksplo jako forma turystyki alternatywnej
Agata Balińska, Piotr Nowakowski
Abstrakt
Po co turystyce polityka społeczna?
Zbigniew Galor, Janusz Majewski
Abstrakt
Turystyka społeczna - inspiracje dla turystyki wiejskiej
Wacław Idziak
Abstrakt
Funkcja turystyczna jako determinanta jakości życia na wsi
Magdalena Kachniewska
Abstrakt
Rozwój ekonomiczno-społeczny gminy wiejskiej a realizacja funkcji turystycznej - metodologiczna koncepcja badań empirycznych
Joanna Kosmaczewska
Abstrakt
Rola społeczności lokalnej w rozwoju ekoturystyki
Rafał Kurczewski
Abstrakt
Podnoszenie jakości usług w turystyce wiejskiej narzędziem rozwoju ekonomii społecznej
Jarosław Lichacy
Abstrakt
Społeczne aspekty wiejskiego produktu turystycznego
Janusz Majewski
Abstrakt
„Safari” jako przykład możliwości kształtowania przestrzeni rolniczej w tworzeniu specyficznego produktu turystycznego
Emilia Marks
Abstrakt
Uwarunkowania rozwoju turystyki społecznej na przykładzie gminy Istebna
Arkadiusz Niedziółka, Małgorzata Bogusz
Abstrakt
Rola rolnictwa w budowaniu produktu agroturystycznego w południowo-wschodniej Polsce
Marta Pisarek, Jadwiga Lechowska
Abstrakt
Znaczenie komunikacji społecznej w projektowaniu przestrzeni ogrodowej na potrzeby turystyki wiejskiej
Iwona Połucha, Abdalla Omer Elkhatib
Abstrakt
Zasady kreowania przestrzeni ogrodowej w gospodarstwach agroturystycznych
Iwona Połucha, Emilia Marks
Abstrakt
Turystyka zdrowotna w gospodarstwie agroturystycznym
Marlena Prochorowicz, Bogusław Stankiewicz
Abstrakt
Innowacje jako forma wzbogacenia oferty wybranych gospodarstw agroturystycznych w Górach Świętokrzyskich
Daniel Puciato, Barbara Woś
Abstrakt
Mazowieckie produkty lokalne jako potencjał budowy sieciowego produktu markowego turystyki wiejskiej
Anna Sieczko
Abstrakt
Postawy społeczności lokalnej wobec rozwoju turystyki wiejskiej
Izabella Sikorska-Wolak, Jan Zawadka
Abstrakt
Wieś jako obszar turystyki społecznej
Andrzej Stasiak
Abstrakt
Zastosowanie nowoczesnych technologii w promocji turystyki kulinarnej na przykładzie terenów wiejskich województwa podkarpackiego
Krzysztof Szpara, Marek Gwóźdź
Abstrakt
Rola lokalnej społeczności w tworzeniu produktu turystycznego regionu na przykładzie „Piątki znad Biebrzy”
Danuta Szpilko
Abstrakt
Przedsiębiorczość obywatelska w działalności wioski tematycznej
Sebastian Wacięga
Abstrakt
Wydanie 287(63) 2011
Wydanie 291(65) 2011
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum