Wiekość czcionki
+
Wiekość czcionki
++
Wiekość czcionki
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis
seria Oeconomica
O nas
Rada Naukowa i Redakcja
Nasi Recenzenci
Wydania
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum
Dla Autorów
English
Wydanie 311(75)2 2014
Wydanie 308(74)1 2014
Wydanie 313(76)3 2014
Oryginalne prace twórcze
Social media – komunikacja ze studentami rachunkowości z pokolenia Z
Michał Biernacki
Abstrakt
Międzywydziałowy kierunek podatki i doradztwo podatkowe na Uniwersytecie Gdańskim
Grzegorz Bucior
Abstrakt
Oczekiwania środowiska biznesu co do kształcenia ekonomistów przez uczelnię wyższą
Halina Buk
Abstrakt
Transfer of knowledge in a ‘Crisis Management’ e-learning course
Joanna Dyczkowska
Abstrakt
O skuteczności kształtowania postaw twórczych i przedsiębiorczych w warunkach akademickich. 10 lat projektu COEUR
Tomasz Dyczkowski, Matthias Eickhoff
Abstrakt
Ocena procesu kształcenia na uczelniach – diagnoza i propozycje zmian
Stanisław Hońko
Abstrakt
Uczenie się na błędach – wybrane zagadnienia
Elżbieta Jaworska
Abstrakt
Wykorzystanie mapy myśli jako narzędzia wspomagającego pamięć w nauczaniu rachunkowości
Anna Kasperowicz
Abstrakt
Warsztaty komputerowe jako efektywna formuła kształcenia controllerów na studiach podyplomowych
Zdzisław Kes, Krzysztof Nowosielski
Abstrakt
Wykorzystanie metody projektów na zajęciach z przedmiotu rachunkowość zarządcza
Mariola Kotłowska
Abstrakt
Ocena zaliczeń przedmiotów w semestrze zimowym roku akademickiego 2012/2013 na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Robert Kowalak
Abstrakt
Cele kształcenia a taksonomia Blooma w nauczaniu rachunkowości
Katarzyna Michałowska
Abstrakt
Koszty korzyści utraconych przy podejmowaniu decyzji o kontynuowaniu studiów na Wydziale Ekonomicznym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Bożena Nadolna
Abstrakt
Uznawalność efektów kształcenia w europejskim systemie transferu osiągnięć ECVET
Bartłomiej Nita
Abstrakt
Doświadczenie zawodowe osób studiujących na kierunkach studiów związanych z rachunkowością. analiza wyników badań empirycznych
Marta Nowak
Abstrakt
Główny księgowy a księgowy – oczekiwania pracodawców w zakresie kompetencji miękkich
Aleksandra Paszkiewicz, Sylwia Silska-Gembka
Abstrakt
Koncepcja przedmiotu zarządzanie podatkami w przedsiębiorstwie
Michał Poszwa
Abstrakt
Uznawalność efektów pozaformalnego i nieformalnego kształcenia według opinii studentów studiów licencjackich na kierunku zarządzanie – wyniki badania ankietowego
Piotr Prewysz-Kwinto, Grażyna Voss
Abstrakt
Kompetencje specjalistów z zakresu rachunkowości zarządczej
Marzena Rydzewska-Włodarczyk
Abstrakt
Współczesne postrzeganie roli dydaktyki w szkolnictwie wyższym – artykuł dyskusyjny
Marcin Skulmowski
Abstrakt
Wydanie 308(74)1 2014
Wydanie 313(76)3 2014
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum