Wiekość czcionki
+
Wiekość czcionki
++
Wiekość czcionki
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis
seria Oeconomica
O nas
Rada Naukowa i Redakcja
Nasi Recenzenci
Wydania
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum
Dla Autorów
English
Wydanie 319(79)2 2015
Wydanie 317(78)1 2015
Wydanie 321(80)3 2015
Oryginalne prace twórcze
Wykorzystanie miernika wartości kompetencji do identyfikacji stopnia osiągnięcia przez studentów założonych efektów kształcenia
Agnieszka Bieńkowska
Abstrakt
Programy finansowo-księgowe według oceny studentów z pokolenia Z
Michał Biernacki
Abstrakt
Nauczanie rachunkowości na Wydziale Inżynieryjno-Ekonomicznym Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Aleksandra Bryła
Abstrakt
Akredytacja ACCA na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Grzegorz Bucior, Beata Zackiewicz-Brunke
Abstrakt
Gry w nauczaniu ekonomii
Adam Chmielewski, Michał Mijal
Abstrakt
Analiza zależności między wynikami egzaminu maturalnego a wynikami osiągniętymi na studiach wśród absolwentów studiów I stopnia
Edyta Drajska, Justyna Kujawska
Abstrakt
Jakość kształcenia w szkołach wyższych – głos w dyskusji
Waldemar Gos
Abstrakt
Psychologiczne aspekty procesu dydaktycznego – pracy umysłowej studentów
Adam Gurba, Robert Piechota
Abstrakt
Publikacje naukowe czy dydaktyczne – artykuł dyskusyjny
Stanisław Hońko, Łukasz Chojnowski
Abstrakt
Neurolingwistyczne programowanie w nauczaniu przedmiotów związanych z rachunkowością
Magdalena Janowicz, Ilona Kędzierska-Bujak
Abstrakt
Wykorzystanie arkusza Excel w nauczaniu sporządzania rachunku przepływów pieniężnych metodą pośrednią na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
Anna Kasperowicz, Zdzisław Kes
Abstrakt
Relacje instytucjonalne i procesy profesjonalizacji w kształceniu menedżerów projektów
Alina Kozarkiewicz
Abstrakt
Analiza preferencji uczniów liceów ogólnokształcących względem studiów ekonomicznych metodą eksperymentalną
Przemysław Kusztelak, Bartosz Kopczyński, Edyta Welter
Abstrakt
Edukacja w XXI wieku
Grażyna Leśniewska
Abstrakt
Teoria i kanon wiedzy kontra wymagania klienta – dylematy organizatora studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości zarządczej
Monika Łada
Abstrakt
Postawy etyczne nauczycieli akademickich według opinii studentów Wydziału Ekonomicznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Bożena Nadolna
Abstrakt
Wykorzystanie platformy transakcyjnej w nauczaniu przedmiotu podstawy spekulacji na rynku walutowym
Michał Poszwa
Abstrakt
Ewaluacja w procesie dydaktycznym na przykładzie uznawalności efektów kształcenia pozaformalnego i nieformalnego
Piotr Prewysz-Kwinto, Grażyna Voss
Abstrakt
Ewidencje podatkowe jako przedmiot dydaktyki w szkole wyższej
Marzena Rydzewska-Włodarczyk
Abstrakt
Edukacja w zakresie rachunkowości w Polsce
Wioletta Turowska
Abstrakt
Nauczanie rachunkowości w organizacji studiów uniwersyteckich w Niemczech
Kazimiera Winiarska
Abstrakt
Identyfikacja kluczowych czynników efektów kształcenia w obszarze rachunkowości zarządczej
Adam Zawadzki
Abstrakt
Wymagania pracodawców wobec zawodu księgowego a przygotowanie do zawodu na poziomach ponadgimnazjalnym i wyższym
Tomasz Zygmański
Abstrakt
Wydanie 317(78)1 2015
Wydanie 321(80)3 2015
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum