Wiekość czcionki
+
Wiekość czcionki
++
Wiekość czcionki
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis
seria Oeconomica
O nas
Rada Naukowa i Redakcja
Nasi Recenzenci
Wydania
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum
Dla Autorów
English
Wydanie 327(83)2 2016
Wydanie 324(82)1 2016
Wydanie 329(84)3 2016
Oryginalne prace twórcze
Studia III stopnia na publicznych uczelniach wyższych – diagnoza i wstępne propozycje zmian
Anna Balicka
Abstrakt
Oczekiwania zawodowe studentów rachunkowości z pokolenia Z
Michał Biernacki
Abstrakt
Problemy dydaktyczne w nauczaniu rachunku kosztów na Wydziale Inżynieryjno-Ekonomicznym Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w kontekście oczekiwań pracodawców
Aleksandra Bryła
Abstrakt
Specjalność biegły rewident na kierunku finanse i rachunkowość Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Grzegorz Bucior, Ewa Spigarska
Abstrakt
Motywacja do nauki a cechy osobowości studentów
Magdalena Janowicz
Abstrakt
Studium przypadku jako metoda badawcza w procesie realizacji prac dyplomowych z zakresu rachunkowości zarządczej
Arkadiusz Januszewski
Abstrakt
Wskaźnik Giniego jako narzędzie analizy nierównomierności rozkładu ocen studentów w procesie zapewniania jakości kształcenia na uczelni wyższej
Zdzisław Kes, Krzysztof Nowosielski, Joanna Dynowska
Abstrakt
Miejsce przedmiotów dotyczących podatków na studiach ekonomicznych i ich postrzeganie przez studentów
Marcin Klinowski
Abstrakt
Analiza wyników hospitacji na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w roku akademickim 2014/2015
Robert Kowalak
Abstrakt
Wykorzystanie form nauczania hybrydowego przedmiotów ekonomicznych w procesie dydaktycznym
Marcin Kowalewski, Piotr Głowicki
Abstrakt
Kształcenie w zakresie standardów metodycznych na studiach podyplomowych z zarządzania projektami – uwarunkowania wyborów z perspektywy organizatorów studiów i słuchaczy
Alina Kozarkiewicz
Abstrakt
Specyfika kształcenia na specjalności rachunkowość – ścieżka ACCA na Wydziale Finansów i Ubezpieczeń Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Iwona Kumor
Abstrakt
Koncepcje kształcenia na kierunku finanse i rachunkowość. Analiza rozwiązań przyjętych na polskich uczelniach publicznych
Anna Kuzior, Małgorzata Rówińska
Abstrakt
Specjalności z zakresu rachunkowości – przegląd oferty dydaktycznej uczelni publicznych
Anna Kuzior, Małgorzata Rówińska
Abstrakt
Badacz czy superkonsultant – wizja absolwenta studiów doktoranckich z zakresu nauk o zarządzaniu
Monika Łada
Abstrakt
Wpływ procesu bolońskiego na poziom kształcenia na studiach II stopnia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach
Ewa Maćkowiak
Abstrakt
Problemy dydaktyczne w nauczaniu rachunkowości i przedmiotów pokrewnych
Katarzyna Michałowska
Abstrakt
Wykorzystanie kategoryzacji w nauczaniu podstaw rachunkowości na uczelni
Bożena Nadolna
Abstrakt
Determinanty oceny przez studentów rachunkowości przydatności zespołowej albo indywidualnej formy organizacji pracy
Marta Nowak
Abstrakt
Potrzeba posiadania mistrzów u studentów studiów ekonomicznych. Badania metodą analizy narracyjnej
Marta Nowak
Abstrakt
Aktywizujące metody kształcenia w szkolnictwie wyższym na przykładzie ćwiczeń z międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej
Lucyna Poniatowska
Abstrakt
Procedury ustalania kosztów uzyskania przychodów w nauczaniu rachunku kosztów
Michał Poszwa
Abstrakt
Kursy i szkolenia jako element kształcenia pozaformalnego według oceny pracodawców z województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego
Piotr Prewysz-Kwinto, Grażyna Voss
Abstrakt
Postawy etyczne studentów według opinii studentów Wydziału Ekonomicznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Marzena Rydzewska-Włodarczyk
Abstrakt
Ocena nauczania przez studentów uszczęśliwia nauczycieli czy poprawia jakość kształcenia studentów? Studium przypadku – zajęcia z planowania projektu
Kleanthis Sirakoulis
Abstrakt
Korzyści dydaktyczne ze współpracy uczelni ekonomicznej z Chartered Institute of Management Accountants (CIMA)
Aleksandra Sulik-Górecka
Abstrakt
Czynniki wpływające na wybór studiów z programem akredytowanym przez ACCA według opinii studentów Wydziału Zarządzania
Arleta Szadziewska
Abstrakt
Wzmocnienie praktycznych elementów kształcenia w szkolnictwie wyższym przez projekty finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego
Aleksandra Wiercińska
Abstrakt
Wpływ wykładów z rachunku kosztów na ocenę celów kształcenia na płaszczyźnie pośredniej
Adam Zawadzki
Abstrakt
Idealny wykładowca według opinii studentów
Anna Zbaraszewska, Iwona Majchrzak
Abstrakt
Koncepcja wykorzystania metody WebQuest w nauczaniu rachunkowości
Tomasz Zygmański
Abstrakt
Wydanie 324(82)1 2016
Wydanie 329(84)3 2016
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum