Wiekość czcionki
+
Wiekość czcionki
++
Wiekość czcionki
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis
seria Oeconomica
O nas
Rada Naukowa i Redakcja
Nasi Recenzenci
Wydania
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum
Dla Autorów
English
Wydanie 335(87)2 2017
Wydanie 333(86)1 2017
Wydanie 337(88)3 2017
Oryginalne prace twórcze
Ocena zapisów na seminaria i wyboru promotora przez studentów rachunkowości na studiach I stopnia
Michał Biernacki
Abstrakt
Integracja obszarów wiedzy inżynierskiej i ekonomicznej w procesie kształcenia na przykładzie kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji
Ludmiła Bogacz-Radomska, Krzysztof Nowosielski, Ewa Walaszczyk
Abstrakt
Wykorzystanie studium przypadku w nauczaniu rachunku kosztów
Aleksandra Bryła
Abstrakt
Podyplomowe studia „Rachunkowość ACCA – poziom profesjonalny” na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego
Grzegorz Bucior, Jarosław Kujawski
Abstrakt
Modelowanie danych w tworzeniu symulacyjnej gry budżetowej
Tomasz Dyczkowski, Zdzisław Kes
Abstrakt
Finansowanie kształcenia na uczelniach publicznych
Waldemar Gos
Abstrakt
Kryteria oceny osiągnięć dydaktycznych nauczycieli akademickich
Stanisław Hońko
Abstrakt
Wybrane aspekty uczenia się. Wyniki badań
Magdalena Janowicz
Abstrakt
Certyfikowanie zawodu księgowego jako wyzwanie dla kształcenia uniwersyteckiego
Anna Kasperowicz
Abstrakt
Zastosowanie gry symulacyjnej w nauczaniu budżetowania na uczelni
Zdzisław Kes, Tomasz Dyczkowski
Abstrakt
Metodyka prowadzenia zajęć z rachunkowości podatkowej na uczelniach ekonomicznych
Marcin Klinowski
Abstrakt
Analiza opłacalności uruchomienia anglojęzycznych grup na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu
Robert Kowalak
Abstrakt
Wykorzystanie metod pracy grupowej w nauczaniu
Marcin Kowalewski, Piotr Głowicki
Abstrakt
Centralizacja decyzji i działań w uniwersyteckich modelach kształcenia ustawicznego
Janusz M. Lichtarski, Krzysztof Nowosielski
Abstrakt
Możliwości wykorzystania metody projektów w dydaktyce szkoły wyższej na przykładzie zajęć z rachunkowości projektów
Iwona Majchrzak
Abstrakt
Autorytet nauczycieli akademickich według opinii studentów
Iwona Majchrzak, Anna Zbaraszewska
Abstrakt
Ewaluacja studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości. Wyniki badań ankietowych
Bożena Nadolna
Abstrakt
Wykorzystanie metody WebQuest na zajęciach z zakresu strategii podatkowych
Bożena Nadolna, Marzena Rydzewska-Włodarczyk
Abstrakt
Badania empiryczne w pracach licencjackich i magisterskich z zakresu rachunkowości
Edward Nowak
Abstrakt
Zapotrzebowanie studentów zagranicznych z programu Erasmus na zasoby kompetencyjne z zakresu zarządzania stresem
Marta Nowak
Abstrakt
Koncepcja specjalności z zakresu podatków na studiach pierwszego stopnia na kierunku finanse i rachunkowość
Michał Poszwa
Abstrakt
Jakość kształcenia a potrzeby pracodawców na przykładzie przedsiębiorstwa transportowego
Paweł Rumniak
Abstrakt
Polska rama kwalifikacji jako element Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce
Marzena Rydzewska-Włodarczyk
Abstrakt
Program MMikro 1.0 Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w nauczaniu mikroekonomii
Mariusz Szałański, Tomasz Zalega
Abstrakt
Symulacje makroekonomiczne w edukacji ekonomicznej przyszłych menedżerów. Doświadczenia Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Mariusz Szałański, Władysława Zborowska
Abstrakt
Ocena norm etycznych w praktyce i dydaktyce według studentów z wybranych województw
Grażyna Voss
Abstrakt
Zajęcia laboratoryjne jako metoda praktycznego nauczania rachunkowości. Opinie studentów Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
Tomasz Zygmański
Abstrakt
Wydanie 333(86)1 2017
Wydanie 337(88)3 2017
Bieżące
Wydanie 353(95)2 2019
Najnowsze wydania
Wydanie 352(94)1 2019
Wydanie 347(93)4 2018
Wydanie 346(92)3 2018
Wydanie 344(91)2 2018
Archiwum